Zielony koktajl odchudzający

Dzisiaj coś dla ciała i zdrowia. Od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem picia koktajli. Postanowiłam raz dziennie pić pożywny koktajl owocowy lub warzywny zastępując nim jeden posiłek dziennie, np drugie śniadanie lub kolację. Odwlekałam to dość długo, bo jestem z tych osób, które jak pewnie większość z Was lubi dobrze zjeść, a myśl wypicia koktajlu zamiast kanapki nie bardzo była mi po drodze, chociaż niesłusznie! Koktajl jest dość gęsty i zapewnia sytość.
Z niecierpliwością oczekuję efektów na wadze ;)



Składniki :


  •  3-4 garści szpinaku baby
  • 1 banan
  • 1 kiwi
  • 1 pomarańcza
  • 1/2 łyżeczki startego imbiru (opcjonalnie)
  • 1-2 gałązki selera naciowego
  • 2 szklanki wody


Przygotowanie:


Do kielicha z blendera wrzucamy szpinak, obraną pomarańczę, kiwi i banana oraz imbir. Seler naciowy kroimy na mniejsze kawałki, dodajemy do reszty składników, dolewamy wody i miksujemy aż powstanie konsystencja koktajlu.

Jeśli lubimy słodsze koktajle możemy dodać łyżkę miodu, pomarańczę można zastąpić również cytryną.

Jeśli wolimy bardziej rzadką konsystencję dolewamy więcej wody.

Seler naciowy można zastąpić pietruszką.




Komentarze

Prześlij komentarz